In het hart van de berg - Reisverslag uit Campiello, Spanje van Elles Verhaar - WaarBenJij.nu In het hart van de berg - Reisverslag uit Campiello, Spanje van Elles Verhaar - WaarBenJij.nu

In het hart van de berg

Door: Elles

Blijf op de hoogte en volg Elles

23 April 2017 | Spanje, Campiello

Vanmorgen was heerlijk opstaan. Gisterenavond was een mooie avond. Eten met elkaar en veel gezelligheid en drank. Ik heb me ingehouden want ik ben dan de volgende dag eerste twee uur bezig om de drank weer uit mijn benen te krijgen. Dus ik drink liever wat minder. Alhoewel het wel erg leuk was... David had vier of vijf flessen van een speciaal drankje gehaald wat je boven je zelf moet houden, de fles dan, en dan moet je het van boven af helemaal naar beneden laten schieten in je glas. Je mag wel de fles bewegen maar niet het glas… Dat was dus erg lachen! Maar ik dacht voordat ik op Mn kop sta.... laat maar Haha! Hoe leuk ook! Ik wilde namelijk vandaag weer een paar stappen zetten. Ik wilde namelijk door naar Campiello ipv de etappe in het boekje naar Tineo. 25 km dus ipv 12. Met een behoorlijke klim: van 450 meter naar 700 meter hoogte en dat in een afstand van 8 km! En dus vanaf Tineo nog door naar 800 meter hoogte. Weer stijl afdalen naar 600 meter in 3 km. Ik zit dus nu op 600 meter hoogte. En morgen vrees ik wel een beetje want dan mag ik weer naar 1100 meter hoogte maar dan in 4 km. Dat is dus echt echt echt heel stijl. Er is een optie om de wat minder stijle route te kiezen, maar dat betekent wel dat ik dan 30 km moet maken want er is eerder geen slaapplek. Als ik voor de stijle route kies dan kan ik op 15 km wel overnachten. Wat een dilemma's zo... keuzes keuzes. Ik kies graag voor de minder stijle route alleen het weer schijnt morgen te veranderen en ze voorspellen onweer. Morgenochtend maar eens vroeg opstaan en dan mijn beslissing maken. Minder leuk is dat er hier branden zijn. Dichtbij waar ik de berg in moet. Het schijnt dat we er links heen kunnen, maar best spannende dag dus morgen. De camino familie ging vandaag weer spreiden. Een aantal hadden afgesproken in dit plaatsje bij Casa Herminia! Het eten schijnt daar geweldig te zijn! Toen ik best moe aan kwam in het dorpje zag ik de Casa. En gelijk in mijn ooghoek zag ik een heel mooi huis staan. Oh... het is een Albergue! Albergue Ricardo! Dat is leuk. Spaans voor Richard

  • 24 April 2017 - 01:51

    Audrey:

    Ellesdepelles, wat fantastisch allemaal. Goed van jou dat je niet zoveel gedronken hebt maar ik weet zeker als we er samen hadden gezeten hadden we lekker mee gefeest. Gedeelde lol is dubbele lol. Haha, super verslagje weer. Pas je wel op met de brandjes. Heksen zijn erg gevoelig voor vuur. Love u en zet hem weer op xxxxxxxxx.

  • 24 April 2017 - 06:42

    Colinda:

    Hahaha! Wat een mooi verslag! Leuk om te lezen hoe dat allemaal in zijn werk gaat daar. Zet m op Elles en doe voorzichtig!

  • 25 April 2017 - 08:49

    Elles Verhaar:

    Vuur was ook echt nog vurig! Ik liep er gewoon naast. Het was wel geblust maar de hitte en de geur. Poeh! Echt heftig! Het schijnt aangestoken te zijn. Het is echt te ernstig. Alles zwart....

    Ja Haha! Samen hadden we wel lekker mee gefeest! Love You too lieve Audrey! Mis je dan ook onwijs op Mn pad.

    Dank liever Co!!! Ik doe zeker voorzichtig. !!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Campiello

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Mei 2017

I did it

30 April 2017

Camino Primitivo, Del Norte en Frances

29 April 2017

vriendschappen

28 April 2017

dag 8 en 9 Lekker relaxt zo

26 April 2017

dag 6 en 7 : Oordeel nooit!
Elles

I am a Pilgrim

Actief sinds 21 April 2017
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 8403

Voorgaande reizen:

21 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: